Den nye bogføringslov er trådt i kraft 1. juli 2022.
Loven stiller blandt andet krav om beskrivelse af virksomhedens bogføringsprocedure. Dette krav skal efterleves i virksomhedens førstkommende regnskabsår, der starter efter den 1. oktober 2022. Det betyder, at beskrivelsen for mange virksomheder allerede nu skal ligge klar.
Den nye bogføringslov tvinger os til at digitalisere. Men hvad betyder det i praksis for din virksomhed. Og hvordan kan du bruge den til din fordel?
Hvordan kan virksomheden bruge de nye muligheder, der opstår ved digitalisering?
Vi kigger på regler og deadlines helt overordnet. Men også hvordan kan din virksomhed bruge de nye muligheder, der opstår ved digitalisering. Muligheder, der ikke kun forbedrer bogholderiet, men også skaber en platform, der kan give resten af din virksomhed et boost.
Digitalisering er en stor størrelse. Med den rette plan og den rette rådgiver, er vejen til succes kortere, end du tror. På seminaret kommer vi rundt om:
- Hvad er digitalisering?
- Hvilke udfordringer ligger der forude?
- Hvor skal vi starte?
- Hvem skal vi spørge?
- Hvilke muligheder er der på markedet?
Vi belyser sammen med dig mange af de spørgsmål, du som virksomhed møder, og tager sammen med dig det første skridt mod en succesfuld digitalisering.
Bonus
På seminaret får du et eksemplar af vores e-bog: Sådan digitaliserer du dit bogholderi